Jump to content
Tampa Doll

February 2009 C’ville Tote

Recommended Posts

I"M THE BAG LADY!!!!!:clap:clap:clap:clap:clap

:yay:hug:hug:hug:hug:hug

 

 

Oh sweetie... I'm so happy for you.:yay........... you are one well deserved lucky lady........... Enjoy your new bag! :hug:manyheart:hug

:heart

:mug

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok now I hope that I can type this!! Still crying so excited!! I heard a thump out in the backyard and went to check and saw a box there. I scream OH MY GOD OH MY GOD! my DH thought something happened to me!! I was shakiing and crying so much I couldnt even open the box.I WAS AFRAID to open the box.:lol

Thank you so much MARY JO!!:hug:hug:hug:hug:hug:manyheart That isnt even enough!! :hug

When I finally opened it up there it was wrapped in plastic bag! but I saw the crochetville through it and I yell I am I AM a BAG LADY!! now as they are hauling me off to the 8th floor.:lol

:hug:hug Inside the bag was filled with goodies for the kids!! Thank you so much for thinking of the kids!They will love the little toys:hug:hug

As sooon as I get pictures taken I will post them!!:hug:lol:hug:clap

:manyheart:hug Thank you so much from the bottom of my heart .. WHAT A HONOR!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well, the post office still reads that it has left Tampa.

So glad you got it and like it. I thought the kiddo's might like the little toys. :D

Thought of you when I made this, as the other day I was looking at the pictures taken when Aunt Bubbles was in Arizona. You were holding one of the bags and looked like you were not giving it back.:rofl

Enjoy your bag and may it be filled with many wips and may it serve you well.:hook

Oh yeah, tell DH sorry for scarying him.:shrug

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mary Jo I wish you could have heard how excited she was when she called me. You truely did make her day. :hugs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Well, the post office still reads that it has left Tampa.

 

So glad you got it and like it. I thought the kiddo's might like the little toys. :D

 

 

Thought of you when I made this, as the other day I was looking at the pictures taken when Aunt Bubbles was in Arizona. You were holding one of the bags and looked like you were not giving it back.:rofl

 

Enjoy your bag and may it be filled with many wips and may it serve you well.:hook

 

Oh yeah, tell DH sorry for scarying him.:shrug

:hug Thank you so much !! :hug

SO EXCITED.:lol:yay:yay:yay

Just keeping looking at it.. making sure it doesnt dissappear!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
:hug Thank you so much !! :hug

SO EXCITED.:lol:yay:yay:yay

Just keeping looking at it.. making sure it doesnt dissappear!!

Hold on tight to it everyone wants one :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hold on tight to it everyone wants one :)

:lolapparently I got caught on film not wanting to let go of it!!:lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well I believe the first time I saw a bag I was in my bathrobe:lolThen when I went out to see what the thump was the box was there and me in my bathrobe again:lolSo I put a shirt on take some pictures!!:clap:clap

100_0867-1.jpg100_0868-1.jpg

100_0869-1.jpg

:clap:cheer:clap:hug:yay

Edited by craziebunny

Share this post


Link to post
Share on other sites
Well I believe the first time I saw a bag I was in my bathroom:lolThen when I went out to see what the thump was the box was there and me in my bathroom robe again:lolSo I put a shirt on take some pictures!!:clap:clap

100_0867-1.jpg100_0868-1.jpg

100_0869-1.jpg

:clap:cheer:clap:hug:yay

Believe it or not shes walking on air :lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Congrats from one Bag Lady to the newest Bag Lady. Enjoy the bag and don't let the bag out of your sight.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG, Sheila, congratulations!!!! And it matches the clothes you're wearing in the photos! :lol Enjoy! Patty (Bag Lady 29)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Congratulations Sheila - hope you have GREAT pleasure with your gorgeous bag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Now I know what winning the lottery is like!! Thank you all for warm congrats!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:clap:cheer:clap:cheer:clap:cheer:clap

WOO HOO for Sheila! Congrats on being the lucky recipient of this beautiful creation of MaryJo's!!!

It is a match to your outfit!!!!:yes:lol:yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

I didn't realize that you gave your totes away. I thought you had a whole house full of Crochetville bags.LOL!!!!

 

Great job on all of your creations!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...