Jump to content
Tampa Doll

August C’Ville tote XXVI

Recommended Posts

Ohhh .. It like the lottery waiting to find out if your numbers come up yet !!

 

 

:eek

 

:hug

Share this post


Link to post
Share on other sites

you're making me sing the old heinz ketchup commericial jingle....anticipation is making me wait...it's keeping me wa-wa-a-a-aiting. :emptymail:lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
am i dating myself that much? :think:lol

 

Carly Simon....I remember when that song first came out :lol:lol

Yep, I just dated myself :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahhhh come on spill the beans. I can't wait..........This is torture every month.

 

 

 

:laughroll:rofl

 

:dance Only 3 people know who it's going to

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok mary jo i think next time you should ask for a few different address so they can't tease us too!

 

:laughroll:rofl

 

:dance Only 3 people know who it's going to

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think I say this with every tote, but this one has to be my favorite! :c9 I love the pinks. Great job, Mary Jo. Can't wait to see who gets this months. :)

 

Tina

Share this post


Link to post
Share on other sites

All I'm saying is....

 

1) Mary Jo

2) Her Wonderful Husband

3) Post Office

 

:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

I look forward to seeing your bags each month! Keep up the good work! :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mary Jo, I'm attempting to make one of these for my mother. The construction is easy enough, but did you make yours deeper? It looks like mine is turning out to be an inch deep for the side/bottom/side, but I think that once I join it's going to be even narrower. It seems like it's just not deep enough for the actual height and width of the bag. Any thoughts?

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG! I am absent for a few days and look what I missed. What a GORGEOUS bag. HAS to be one of my favorites, Really! LOVE the pink! :cheer Can't wait to see next months.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Has the Gone With The Wind bag reached its new home yet? I'm dying to see who the lucky recipient is!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I do declare, what a lovely bag, as always!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Has the Gone With The Wind bag reached its new home yet? I'm dying to see who the lucky recipient is!

 

 

I think earlier in the thread it said it should arrive today or tomorrow. :think

Share this post


Link to post
Share on other sites

I have been keeping an eye on this thread waiting and anticipating! I always like seeing the new bags and seeing who gets them. Your bags are beautiful as always. Waiting to see who the next lucky person is.......................

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know until the reveal I am always.. waiting and hoping

Share this post


Link to post
Share on other sites

So beautiful...Love the colors!! Mary Jo your crocheting is so beautiful!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Wait Is Over!!

 

I am the lucky one this month!!

 

THANK YOU MARY JO :hug:hug:hug

I am on :c9 right now, sitting here with tears streaming down my face.

 

 

We got home from the pool and Hilly pointed and said you have a package. I knew it was too big for my item I was waiting for, so I grabbed the box and took it inside. When I went to set it down, I saw the name Mary Jo on it and screamed. Hilly couldn't figure out why I dropped everything but the box and ran to the chair on the balcony. I opened it up and just cried. Then I found the goodies in the bag and cried some more. But when I read the card, the tears really came.

 

Mary Jo, you will never know how much this means to me to be the lucky one to receive such a wonderful and precious gift.

 

Thank you from the bottom of my heart :hug:hug

Share this post


Link to post
Share on other sites

:clap Yay, Melanie!! Congratulations. (The suspense is over for the rest of us, too. :lol)

 

Tina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...